منتديات أحلى شباب

    ازاي تعكنن على واحد نايم

    شاطر

    only for you
    مشرف المنتدى العام
    مشرف المنتدى العام

    عدد الرسائل : 22
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 19/08/2008

    ازاي تعكنن على واحد نايم

    مُساهمة من طرف only for you في السبت سبتمبر 20, 2008 5:48 pm



    عزيزي الصاحي اذا كنت تعاني من أرق لأي سبب
    و حاقد على واحد نايم او اذا طق فيوز النداله فجأه عندك أو عرق
    الرذالة بيوجعك وقدامك واحد نايم كأي بطيخة تحترم نفسها
    ماعليك الا ان تتبع الخطوات التاليه

    وصدقني ممكن يقتلك فيها

    أولا : اذا كان في عز نومه وانت مانمتش أو مش جايلك نوم ادخل الغرفه وشغل النوووور
    واطلع بمنتهي البرود كأنك لم تفعل شيء.
    إذا كان نومه خفيف هايصحي وقولك ( إطفي النور يا زفت انت ) .
    طبعا إحنا اتفقنا إنك بارد عشان كدا
    متديلوش أي إهتمام و تذكر القانون الثالث لنيوتن في التنفيض
    " لكل فعل تنفيضة مساوية له في المقدار و مضادة له في الإتجاة " .

    أما لو كان نومه تقيل يبقي تستعمل الطريقة رقم 2

    ثانيا : اكتشف إن في بيتكم سرير وعايز تتأكد إن كل حاجه تمام و إن السرير
    رجليه مظبوطة
    طبعا دا السرير إللي أخينا
    نايم عليه ويمكنك ساعتها القيام بالكثير من التخبيط و الدقدقه وتحريك
    السرير ولكن إنتبه ممكن يصحى من النوم فيجدك تحت السرير
    او رأسك في متناول يده فلا أحد يعلم ساعتها ماذا يمكن أن يحدث
    لو كان من هواة النوم وبجوارهم مفتاح إنجليزي

    .. لذلك أنصحك أن تهز السرير هزات عنيفة حتي يستيقظ وقبل أن
    يفيق تماما أجرى بأقصي سرعة
    ومتنساش المثل اللى بيقول
    الجرى نص المجدعة
    دلوقتى بئا يا حبيبى هو المجدعة كلها
    ثالثا : اذا كنت مقهــــــــور من واااحد ناايم العصر او الظهر أدخل الغرفه
    وغطيه كويس و إقفل التكيف واطلع ومتنساش
    تقفل البيبان والشبابيك كويس اوى.
    واذا كانت في دفايه بالغرفه , ياعيني شغلها بقي علي أسخن حاجة وسيبه
    واطلع بره كأنك لا تعرف عن الأمر شيء .


    لسه ما قامش ؟؟

    إوعي تيأس

    رابعا :
    لو كان لسه ماقامش !!!

    ماتعملش حاجة من اللي سبق ذكره إنما بهدوء
    حط ايدك على الراديو وشغل محطه خرباااانه
    و يا سلام لو كانت بتاعت أغاني هابطة من نوعية
    ( حبيبي فوق حبيبي تحت حبيبي رايح حبيبي جاي )

    وعلي الصوووت على الآخر و امشي إنت كمل فرجة على التليفزيون .
    خامسا :
    اذا كان لسه نايم وانت شبعااان نوووم بس عايز تتونس
    جيب ماية ساقعة وقرب من النايم ونقط على وشه نقطة نقطة هايترعش
    ويمسح وشه فاكرها نمله ولا حاجة .
    واقعد كده لحد ما يصحي أو يقوم يرزعك قلم محترم علي وشك ويكمل نوم
    ما تمشيش برده
    سادسا :
    خذ منديل ولفه لحد ما يبقي على شكل عود كبريت كدا... الغرض ان يكون نهاية
    طرفه حاد ..
    وبس بقى .. أخينا رأسه أصبحت ملعب وأنت الهداف
    ممكن تحطها في ودنه ( الحركة دي مستفزة جدا ومجربة ) .
    ممكن تحطها في بؤه
    ممكن تحطها في منخيره
    ممكن تمشيها على وشه

    انت و ضميرك بئا

    لو صحي يبقي إحتمال إنه يفرجك علي عنبر الكسور في أي مستشفي قريب من
    بيتكم


    واذا مانجحتش كل الطرق اللي فوق... تأكد انه مش آدمي . . خليه نايم

    احسن ليه و للبشرية
    واطلع بدل اما يجيلك شلل نصفي










    promiss me that you will never give up
    Only For you

    Spider Man
    Admin

    عدد الرسائل : 226
    العمر : 29
    الموقع : اسأل عن سبيدر مان المصرى هيدلوك !!!!!!
    المزاج : عااااااااالى !!!!!
    تاريخ التسجيل : 13/08/2008

    رد: ازاي تعكنن على واحد نايم

    مُساهمة من طرف Spider Man في السبت سبتمبر 20, 2008 6:02 pm

    شكرا على التوبيك الجميل ده

    only for you
    مشرف المنتدى العام
    مشرف المنتدى العام

    عدد الرسائل : 22
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 19/08/2008

    رد: ازاي تعكنن على واحد نايم

    مُساهمة من طرف only for you في السبت سبتمبر 20, 2008 6:17 pm


    lol! lol! afro lol! lol!

    Thnx 4 uR Reply ya 7mada basha









    promiss me that you will never give up
    Only For you

    Dalia
    عضو نشيط
    عضو نشيط

    عدد الرسائل : 30
    العمر : 22
    تاريخ التسجيل : 16/08/2008

    رد: ازاي تعكنن على واحد نايم

    مُساهمة من طرف Dalia في السبت أكتوبر 04, 2008 6:42 pm

    هههههههههه
    طرق جااااامدة اوى
    تسلم ايدك ع التوبك الحلو دة

      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء يناير 18, 2017 5:02 pm